Alle brillen worden geleverd met 1 jaar fabrieksgarantie tegen productie- en materiaalfouten, tenzij anders vermeld. Met uitzondering van schade door oneigenlijk gebruik.
Iedere garantie retournering moet voorzien zijn van een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer, welke verkregen kan worden door een e-mail te sturen naar rma@visio-rx.nl. De verzendkosten worden in geval van een garantieclaim betaald door Visio-Rx.
Klik hier voor meer informatie over de garantievoorwaarden.
U kunt uw bril binnen zeven dagen na ontvangst retourneren, waarvan de aankoopprijs verminderd wordt met kosten voor het retour nemen in het geval van upgrades. Voordat u een product aan ons retourneert, dient u eerst een Return Merchandise Authorization nummer (RMA) te verkrijgen door een e-mail te sturen naar rma@visio-rx.nl.
Brillen moeten in ongebruikte staat zijn en alle meegeleverde gratis accessoires dienen te zijn ingebrepen (brillenkoker, microvezel doekje, 3-in-1 gereedschapssetje, sleutelhanger, etc.)
De verzendkosten voor retourneringen zijn voor de klant, tenzij anders bepaald door Visio-Rx. Zie ons garantie- en retourbeleid voor meer informatie.
Het is heel eenvoudig: als u binnen 1 maand van uw aankoop een identiek montuur en glas vindt van hetzelfde merk voor een lagere prijs, dan heeft u recht op een teruggave van 125% van het prijsverschil. Zo zeker zijn wij ervan dat we de laagst mogelijke prijzen hanteren!
Het komt zelden voor, maar mocht u onverhoopt uw bril beschadigd geleverd krijgen, stuurt u ons dan een e-mail op rma@visio-rx.nl om een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer aan te vragen voordat u de bril aan ons retourneert. U kunt kiezen of uw het aankoopbedrag terug wilt hebben of de bril gratis wilt laten vervangen.