Message
 
Message
image
Uw zoekopdracht wordt bijgewerkt. Een ogenblik geduld a.u.b.
We zijn bezig de inhoud en details van uw winkelwagen te laden.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Wizard voor glasselectie wordt opgestart,
een ogenblik geduld a.u.b.
De productpagina wordt geladen,
even geduld a.u.b.
We voegen uw selecties toe aan uw winkelwagen,
een ogenblik geduld a.u.b.
E-mail wordt verzonden,
een ogenblik geduld a.u.b. ...
Nieuw stylistennummer wordt aan uw order toegevoegd.
Een ogenblik geduld a.u.b.
U wordt nu ingelogd in uw account.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Even geduld a.u.b....
Verwerking vindt plaats. Even wachten a.u.b.
De order wordt nu als een pdf document gedownload. Wellicht dient de download map geopend te worden om het document te vinden en openen.
U wordt nu uitgelogd. Evt. selecties worden eerst opgeslagen.
Een kopie van uw order wordt aangemaakt.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Bezoek onze Facebook pagina Ga naar onze YouTube pagina Bezoek onze Twitter pagina Live chat met onze klantenservice Deze bril naar mij emailen. Neem contact op:
Windestraat 30
7731VK Ommen
info@visio-rx.nl

Telefoon:030 320 0908Fax: +1 866 894 2781
We zijn te bereiken op 030 320 0908 Klik op icoon voor live chat met onze klantenservice
Garantie en retourneren
Terug naar FAQ Home

Welke garantie zit er op mijn bril?

Alle brillen worden geleverd met 1 jaar fabrieksgarantie tegen productie- en materiaalfouten, tenzij anders vermeld. Met uitzondering van schade door oneigenlijk gebruik.

Iedere garantie retournering moet voorzien zijn van een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer, welke verkregen kan worden door een e-mail te sturen naar rma@visio-rx.nl. De verzendkosten worden in geval van een garantieclaim betaald door Visio-Rx.

Klik hier voor meer informatie over de garantievoorwaarden.

Wat is jullie vergoedingsbeleid / Geen Gezeur Garantie?

U kunt uw bril binnen zeven dagen na ontvangst retourneren, waarvan de aankoopprijs verminderd wordt met kosten voor het retour nemen in het geval van upgrades. Voordat u een product aan ons retourneert, dient u eerst een Return Merchandise Authorization nummer (RMA) te verkrijgen door een e-mail te sturen naar rma@visio-rx.nl.

Brillen moeten in ongebruikte staat zijn en alle meegeleverde gratis accessoires dienen te zijn ingebrepen (brillenkoker, microvezel doekje, 3-in-1 gereedschapssetje, sleutelhanger, etc.)

De verzendkosten voor retourneringen zijn voor de klant, tenzij anders bepaald door Visio-Rx. Zie ons garantie- en retourbeleid voor meer informatie.

Wat is de 125% laagste prijs garantie?

Het is heel eenvoudig: als u binnen 1 maand van uw aankoop een identiek montuur en glas vindt van hetzelfde merk voor een lagere prijs, dan heeft u recht op een teruggave van 125% van het prijsverschil. Zo zeker zijn wij ervan dat we de laagst mogelijke prijzen hanteren!

Wat als de bril beschadigd is bij ontvangst?

Het komt zelden voor, maar mocht u onverhoopt uw bril beschadigd geleverd krijgen, stuurt u ons dan een e-mail op rma@visio-rx.nl om een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer aan te vragen voordat u de bril aan ons retourneert. U kunt kiezen of uw het aankoopbedrag terug wilt hebben of de bril gratis wilt laten vervangen.

Terug naar FAQ Home

Vraag & Antwoord

Welkom
Virtuele Spiegel
INLOGGEN
UITLOGGEN