Message
 
Message
image
Uw zoekopdracht wordt bijgewerkt. Een ogenblik geduld a.u.b.
We zijn bezig de inhoud en details van uw winkelwagen te laden.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Wizard voor glasselectie wordt opgestart,
een ogenblik geduld a.u.b.
De productpagina wordt geladen,
even geduld a.u.b.
We voegen uw selecties toe aan uw winkelwagen,
een ogenblik geduld a.u.b.
E-mail wordt verzonden,
een ogenblik geduld a.u.b. ...
Nieuw stylistennummer wordt aan uw order toegevoegd.
Een ogenblik geduld a.u.b.
U wordt nu ingelogd in uw account.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Even geduld a.u.b....
Verwerking vindt plaats. Even wachten a.u.b.
De order wordt nu als een pdf document gedownload. Wellicht dient de download map geopend te worden om het document te vinden en openen.
U wordt nu uitgelogd. Evt. selecties worden eerst opgeslagen.
Een kopie van uw order wordt aangemaakt.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Bezoek onze Facebook pagina Ga naar onze YouTube pagina Bezoek onze Twitter pagina Live chat met onze klantenservice Deze bril naar mij emailen. Neem contact op:
Windestraat 30
7731VK Ommen
info@visio-rx.nl

Telefoon:030 320 0908Fax: +1 866 894 2781
We zijn te bereiken op 030 320 0908 Klik op icoon voor live chat met onze klantenservice
Bestelprocedure en levering
Terug naar FAQ Home

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Wij verzenden uw gehele bestelling voor € 4,90, ongeacht het aantal brillen dat u koopt.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op dit moment bieden wij 5 betaalmethodes aan. Wij accepteren:

  • iDEAL
  • MrCash (alleen in België)
  • Bankoverschrijvingen
  • PayPal
  • De meestvoorkomende creditcards (Visa, Mastercard, Discover en American Express)

Wat is de levertijd van mijn bril?

Wij verwerken uw bestelling binnen 24 uur na ontvangst, maar hoe lang het duurt om deze te voltooien en te verzenden hangt af van welke glazen u gekozen hebt.

Bijvoorbeeld: voorschriften met standaard fabrieksglazen zijn sneller voltooid dan voorschriften voor varifocale glazen die voor u op maat moeten worden gemaakt.

In ieder geval streven wij naar een levertijd van 2-3 weken. Het komt zelden voor dat het langer duurt om brillen bij onze klanten bezorgd te krijgen.

Hoe sla ik mijn voorschrift op?

U kunt er voor kiezen uw voorschrift tijdens de bestelprocedure op te slaan, om de volgende aankoop sneller en gemakkelijker te laten verlopen.

U doet dit als volgt:

Vul de details van uw voorschrift in, inclusief uw PD. Vink daarna het vakje aan, naast "Sla dit voorschrift op".
Voorschrift opslaan

Er verschijnt een nieuwe regel. Vul hier ter herkenning een naam van het voorschrift in en de datum waarop het voorschrift was opgesteld. Klik daarna op de knop "Sla voorschrift op".
Naam voor opgeslagen voorschrift

U kunt meer dan 1 voorschrift opslaan binnen uw account.

Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn voorschrift! Wat nu?

Neem meteen contact met ons op zodra u uw fout constateert.
U kunt ons bereiken via onze chat, telefonisch via 050 230 82 12 of via e-mail op voorschrift@visio-rx.nl.
Houdt uw bestelnummer bij de hand.

Het produceren van uw glazen start binnen 24 uur en er kan een toeslag berekend worden als het juiste voorschrift achteraf in uw glazen moet worden verwerkt.

Verkoopt Visio-Rx mijn gegevens door aan derden?

Wij hebben net zo'n grote hekel aan spam als u. Wij verkopen onze klantengegevens aan niets en niemand door.
Zie ons privacybeleid voor meer informatie.

Zijn mijn creditcardnummer en overige betalingsgegevens veilig?

Wij gebruiken een beveiligde transactieserver via PayPal, welke de veiligheid van gevoelige persoonlijke gegevens garandeert. Onze site is tevens voorzien van SSL encryptie (beveiligde verbinding).

Hoe kan ik afrekenen?

Als u klaar bent met winkelen is afrekenen heel eenvoudig. Ga naar "Mijn Winkelwagen" in de rechter bovenhoek van uw scherm. Controleer de inhoud van uw winkelwagen en klik dan op de knop "Afrekenen". Hierna komt u op de betaalpagina.

Op de betaalpagina kiest u de betaalmethode die uw voorkeur heeft, vult u de benodigde informatie in en klikt u tenslotte op de oranje knop "Bestel nu". Als u de bevestigingspagina ziet is uw bestelling succesvol geplaatst.

De verzendkosten op mijn eticket verschillen van het bedrag dat is afgeschreven.
Waarom is dit?

Het is wellicht goed om te begrijpen dat we alle bestellingen in twee stappen verzenden:

  1. Ten eerste verzenden we iedere bestelling vanuit ons laboratorium in Wuxi, China naar ons kantoor in Nederland.
  2. Daarna worden de bestellingen naar het postkantoor in Nederland gebracht en verzonden naar het Nederlandse postadres van iedere individuele klant.

De verzendkosten die op uw doos staan geprint zijn slechts de kosten die verbonden zijn aan de tweede stap. Met het verschil wordt de verzending van uw bestelling van het laboratorium naar ons kantoor betaald.

Het nadeel van deze manier van verzenden is dat het lijkt alsof de verzendkosten die de klanten op het etiket zien en betaalde verzendkosten verschillend zijn. Gelukkig is het voordeel dat deze manier veel goedkoper (en sneller) is dan het direct naar u versturen van de brillen vanuit China.

Verzenden jullie wereldwijd?

Op dit moment verzenden we naar adressen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten, Canada en Filipijnen. Wij werken aan de lancering van onze site in meerdere landen, dus kom gerust terug!

Terug naar FAQ Home

Vraag & Antwoord

Welkom
Virtuele Spiegel
INLOGGEN
UITLOGGEN