Message
 
Message
image
Uw zoekopdracht wordt bijgewerkt.Een ogenblik geduld a.u.b.
We zijn bezig de inhoud en details van uw winkelwagen te laden.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Wizard voor glasselectie wordt opgestart,
een ogenblik geduld a.u.b.
We voegen uw selecties toe aan uw winkelwagen,
een ogenblik geduld a.u.b.
E-mail wordt verzonden,
een ogenblik geduld a.u.b. ...
Applying new Stylist to your order.
Een ogenblik geduld a.u.b.
We are logging into customer account.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Even geduld a.u.b....
Een kopie van uw order wordt aangemaakt.
Een ogenblik geduld a.u.b.
Bezoek onze Facebook pagina Ga naar onze YouTube pagina Bezoek onze Twitter pagina Live chat met onze klantenservice Neem contact op:
Windestraat 30
7731VK Ommen
info@visio-rx.nl

Telefoon:030 320 0908
Fax: +1 866 894 2781
We zijn te bereiken op 030 320 0908 Klik op icoon voor live chat met onze klantenservice
Bestellen bij Visio-Rx
Terug naar FAQ Home

Wat zit bij de prijs inbegrepen?

Bij ieder montuur is het volgende inbegrepen bij de prijs:

  1. Standaard index glazen (upgrades zijn zeer voordelig geprijsd)
  2. Alle glascoatings inbegrepen (lees hier meer)
  3. Een brillenkoker naar keuze
  4. Microvezel brillendoekje in een kleur naar keuze
  5. 3-in-1 gereedschapsetje
  6. Sleutelhanger
  7. 1 jaar fabrieksgarantie
  8. 125% Laagste Prijs Garantie

Wij bieden onze klanten de allerbeste deal op het internet voor hun bril. En vergeet niet dat de verzendkosten worden berekend per bestelling en niet per montuur.

Waarom zijn brillen bij Visio-Rx zoveel voordeliger dan in de winkel?

Wij kopen onze glazen en monturen direct van de fabrieken die ze produceren en laten u profiteren van de kostenbesparingen. Winkels hebben veel tussenpersonen waardoor de prijs significant hoger uitvalt.
Bekijk deze video voor een volledige inzage in het proces:

Hoe staat het met de kwaliteit van jullie brillen?

Wij zijn trots op het feit dat wij dezelfde selectie aan kwaliteitsbrillen aanbieden, zoals u die gewend bent aan te treffen bij de reguliere opticiens en brillenwinkels, maar tegen veel betaalbaardere prijzen.

Aanbevolen gebruikWij zijn ook veel eerlijker over de kwaliteit van het materiaal van het montuur dan een dergelijke winkel; sterker, we hebben elk montuur in onze collectie voorzien van een toegespitste "Aanbevolen Gebruik" categorizering. Zo kunt u zien of het montuur geschikt is voor dagelijks, vaak of af en toe. U kunt het zelfs gebruiken als een zoekmogelijkheid bij het vinden van uw volgende montuur. Is dat even een weloverwogen beslissing!

Waarom bieden jullie geen (dure) merkbrillen aan?

Er zijn een aantal redenen waarom we besloten hebben geen (dure) merkbrillen aan te bieden:

  • De prijzen: deze monturen zijn erg duur vanwege alle marketing- en reclamekosten die dergelijke merken moeten maken om de "hype" te creëren.
  • Strakke distributiekanalen: design merken focussen op high end winkels voor hun verkoop om een indruk van exclusiviteit te houden.
  • Kwaliteit: de kwaliteit van de merkmonturen die wij aanbieden, zijn van dezelfde kwaliteit als de duurdere design monturen.
  • Foto-ondersteuning: onze website heeft de beste foto-ondersteuning op het web voor het bekijken van monturen. Wij maken al deze foto's zelf voor onze gehele selectie aan monturen. Design monturen bieden slechts een paar foto's van slechte kwaliteit; hun verkoopstrategie is niet afgestemd op het internet.
  • Filosofie: ons doel is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande, modieuze monturen en glazen tegen ongelooflijk betaalbare prijzen aan onze klanten. In onze optiek past het aanbieden van te dure design monturen daar niet bij.

Hoe bestel ik een bril?

Voeg glazen toeIn winkelwagenAls u uw perfecte montuur gevonden heeft, is bestellen heel eenvoudig. Als u op de collectie pagina bent, klikt u op de oranje knop "Voeg glazen toe" (links). Wanneer u op de product details pagina bent, klikt u op de oranje knop "Kies Glazen" (rechts).


Hierna start de bestelprocedure waar het slechts een kwestie is van het invullen van uw voorschrift, het kiezen van uw glazen en het selecteren van uw gratis accessoires (en desgewenst uw upgrades). Betalen via onze beveiligde server doet u door naar uw winkelwagen te gaan en op de oranje knop "Afrekenen" te klikken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op dit moment bieden wij 5 betaalmethodes aan. Wij accepteren:

  • iDEAL
  • MrCash (alleen in België)
  • Bankoverschrijvingen
  • PayPal
  • De meestvoorkomende creditcards (Visa, Mastercard, Discover en American Express)

Hoe krijg ik een exemplaar van mijn voorschrift?

Als uw ogen opgemeten zijn door een gecertificeerde oogarts of opticien, dan is deze wettelijk verplicht u te voorzien van een compleet voorschrift op papier.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Om de status van uw bestelling te controleren, volgt u de volgende stappen:

  1. Log in op uw www.visio-rx.nl account
  2. Klik op "Mijn Account" rechtsboven op de site (onder de zoekfunctie).
  3. Klik op "Bestelhistorie" in het linkernavigatie menu.
  4. Nu kunt u de status zien onder 'Bestelstatus', klik op 'Toon Bestelling' voor meer informatie.

Kunnen jullie nieuwe glazen in mijn oude montuur plaatsen?

Op dit moment bieden wij deze service (her-beglazing genoemd) nog niet aan.

Waarom is de achtergrond voor sommige monturen donkerder dan voor andere?

Wij nemen meerdere foto's van ieder montuur in onze collectie, maar wat betekenen die foto's als ze het montuur niet juist weergeven?

Sommige monturen in onze collectie moesten voor een donkerdere achtergrond worden geplaatst, zodat het montuur en de details beter te zien zijn. Wanneer u dus een montuur ziet met een donkergrijze achtergrond, dan is dat vanwege het feit dat we extra ons best hebben gedaan om u het montuur exact zo te tonen zoals het er in werkelijkheid uitziet.

Terug naar FAQ Home

Vraag & Antwoord

Welkom
Virtuele Spiegel
UITLOGGEN